lördag 3 april 2010

super glad

Sittar hos min pojkvan , han var ute och festade igar dar jag brukar jobba pa helgerna som bartender och vantade pa mig till 06.00, han var lite full och pratade mycket..KOm hem hos honom och sa att han alskade mig for forsta gangen, fast han kunde inte saga det utan ritade ett stort rod hjarta och att han saknar mig sa mycket aven om det vara bara igar vi sist sags...aaaaaaaw sa himla sot. Det har den basta kanslan nansin. Vi ar som en giftpar vi kan inte leva utan varandra och helt beroende...VAknade nyss sov i soffan med hans hund tills 19:00 och han ringde for att han ar pa vag hem fran biblioteket och pluggade, fragade mig om jag var hungrig for att han var pa vag kopa mat till mig =)..ikvall ska jag jobba igen jag orkaaaaaaaaaar inte.,....buff...

Gotta bounce...skriver mer en annan dag, kanske imorgon...hade bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar