torsdag 15 april 2010

Waste of time


Ja kom nyss hem varit hos doktorn här nära jag bor för att jag mår inte bra. Istället gav dom mig bevis att jag har varit där och inte sjukintyg. Doktorn säger att jag inte har ögon inflammation att den är bara blivit irreterad av luft eller när jag sov osv. Jag vet inte längre vad jag ska tro på har jag forfarande det här tills i helgen ska jag besöka ögon doktor . Ja får väl bära solglassögon när jag är ute och går.

Men hur som helst det här med doktorn alltså jag har värsta otur med dom eller kanske för att jag spelar för dåligt att dom inte vet vad jag menar att jag vill ha sjuktintyg för dagen , ska jag förtydla mig mer eller är jag verkligen så frisk som jag ser ut ?? noooot!!.
Va ska jag göra med ett bevis att jag har varit hos doktorn det hjälper inte. Det känns som varje gång jag besöker doktorn så är det WASTE OF TIME, det tar halva mitt liv , tid och energi men får inte den hjälp jag behöver. Så SUG PÅ DOKTORN HÄR!!! eller är det doktorer som ogillar mig.
Skit samma jag får väl jobba tills jag mår riktigt dåligt kan jag alltid dra hem och kanske tom svimma på gatan ...usch!!!

Hade bra bitchess, hoppas ni mår bättre och har tur än mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar