måndag 19 april 2010

Cant believe is monday again


Madre mia idag var det så fiiiint väder att jag svettades ihjäl. I can feel the summer wind blowing on my face!!.

Måndag igen ny dag, ny vecka ny tag. Jag är så proppmätt att jag behöver inte äta middag. Åt subway mackorna ..igen..
Har ej sålt försäkring på jobbet idag, men jag har 4 dagar kvar. Jag måste klara detta. Har pratat med mamsen lite höra hur hon mådde.
Jag ska försöka sova tidigt än va jag brukar göra idag för att handla lite mat och hinna gå till solarium imorgon. Hade lovat Mats på jobbet som bjud mig en matlåda innan och tänkte bjuda honom en matlåda med filippinsk "LUMPIA" vårullar med kött och grönsaker doppat i sweet chili thai sauce. Då måste jag gå till filipinska mat affär som ligger vid raval haha jag är så lat att gå ända dit..Men jag ska fixa det denna veckan jag är också sugen :).
Nästa vecka blir det Swe dvs sista helg på otto innan dess. Efteråt helgen efter vi åker till swe blir det min födelsedag 9 maj en hel helg att festa sönder oss har vi tänkt det var så länge sen då hoppas jag verkligen att dom kommer annars vet jag inte hur min födelsedag kommer vara :(...
Jag HAR inte en back-up plan..åka till paris? och festa sönder mig själv..? naaa inte så bra heller det inte lika roligt. Aja vi får see.

Hade bra så länge...//V.

1 kommentar:

  1. Jag bara läser och läser, men är sämst på att kommentera! Du verkar trivas i nya lyan och med din nya kärlek! Vart bor du nu? kram / thai

    SvaraRadera