måndag 5 april 2010

when reality become your dreams

Jaha här sitter jag hemma vara mig själv efter jag har stort packat mina grejer i mitt nya rum sedan igår jag somnade vid 03.00 sen vaknade jag runt 13.30 och chattade lite sen började fortsätta packa tills 18:00, det tog evighet. Idag är jag så seg skönt att vara hemma ibland och bara chilla.
Gick till KFC för att köpa nånting och äta har inte ätit på hela dan efter sushin igår. Sitter och käkar just nu i mitt rum medan jag bloggar. Sen tänkte jag kolla på film det blir nog Freddy Kreuger filmer som har laddat förra veckan. Skräck så klart, det var ett tag sen jag har kollat på filmer. Det här hemmet är så tyst verkligen står skillnad från pararell så rent att det bländar i mina ögon..hahaha


nya garderoben den är rätt stor men önskade att det fans en liten låda där jag kan lägga mina under kläder, så jag får väl tränga den nånstans.
Det är inte alla skorna jag har..får ej plats med mer dock :(

hylland får ser ut så här än så länge..

inne i mitt eget badrum=)





























































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar