onsdag 28 april 2010

just passing by

En super duper snabbt inlägg. Det senaste dagarna har jag inte orkat blogga.
Så jag gör en super snabbis inlägg nu också.

Igår var jag super glad fick så himla bra lön. Köpte min Blackberry bold idag som nästan har hela spanien , det anses va bäst för internet movil vart du än befinner dig 24-7. Idag öppnade jag kontract på vodafone utan problem där jag har internet 24/7 och ringa gratis mellan 18-08.00 och hela helger. Mobilen kommer imorgon torsdag och den får jag inte förrän på LÖrdag för att den måste aktivera vodafone osv. Men eftersom jag inte är här då är jag i Swe så får jag den på onsdag. Kan inte vänta.

Köpte ny väska på Riverisland efter det hade ingen "respect" by missy elliot på adidas affären och min gamla gick sönder eftersom jag har typ mitt liv inne i väska lol. Köpte en hat som är mode nu i h&m och ett linne. Letade efter en kavaj men hittade inte den
Köpte ett par nya vita skor som jag brukar ha. Köpte igår perfume för mina är slut den nya christina dior. Köpte ny webcam för Ruben min pojkvän ska till London nu i Juli då är det bra att vi ser varandra genom webcam åtminstone och köpte ett par nya hörlurar för min har precis gått sönder.

Igår åt jag också sushi med homie J. på mitsui var så mätt sen lämnade han mig hem. Idag runt 14-15 kom min älskling för att träffa mig 1 timme innan jag började jobba och innan han började till den andra universitet som är philosophy på efter middag. Då var Adde och Javi precis där så vi fikade på Farggi och de fick träffa honom och prata lite med min älskling. Det var kul.

Idag skulle jag till bikni med Ari, B och J men jag hade ingen lust verkligen . Ari ska till Miami nästa vecka sen kommer man inte se honom på länge :(..snyft. Men vi lär väl synas snart.

Här lägger jag upp 2 ännu mer bilder från otto zutz från en annan fotograf och 2 nya bilder från photosession av en klädmärke som en kill kompis ägde. Finns fortfarande massa foto kvar.

SERGIO STYLE med mina kill kompisar. Han framme "KAPO" som äger märket " SERGIOSTYLE" med JAvi han som står bakom och en tjej kompis till dom elizabeth.





@ ottozutz work





Jag har ingen bilder på va jag har köpt. Men jag tar bilder kanske imorgon.=)
Godnatt//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar