söndag 4 april 2010

home sweet home

Tjena!
Jag vet inte vart jag ska börja med och skriva. Vaknat nyss för att jag ska duscha och fixa håret sen vid 21.00 ska jag träffa tjejerna Jani och en ny tjej kompis som heter Elin som vi träffade i torsdags när vi var på en bar princesa 23 med Jani o Emma och drack lite. Vi ska äta sushi vid Jaume 1 =)...yameeee..längtar är så fett hungrig.

Soved hos pojkvännen igår natt efter jobbet, det regnade lite. Det var inte så mycket jobb för att det var lång fredag. Älsklingen väckte mig vid 11.00 och jag vägrade vakna så han drog hela täcket jag hade över mig så att jag skulle vakna. Han är så jobbigt ibland..haha.. SÅ hjälpte honom att städa för att han morsa skulle komma idag runt 18.00 från Galicia, hon har varit borta i 1 vecka..Det väl säga har varit med Ruben varje dag. Nu är vi så vana att träffas varje dag, även om vi inte träffas på en dag eller om det var bara några timmar sen vi sist sågs så saknar han mig så mycket och jag med han. VI är helt beroende av varandra. Fast jag har ingen emot att stanna hemma idag efter sushi. Ska fixa mitt rum har nyss flyttat in , älskar mitt rum den är så snygg och feeling at home..wheoooo . Ibland behöver man tid att vara ensam som daria säger även bara tiden att titta på tv. Idag vill jag bara ensam i mitt rum fixa mina grejer och chilla...jag behöver det har inte sovit hemma i en vecka.





Mitt nya rum är så stökigt har aldrig hunnit fixa efter jag har flyttat in eftersom jag har jobbat varit hemma hos pojkvännen...
Ikväll ska jag göra det =)







..Fredags:

flyttade jag mina sista grejer, homie J. kom och hämtade mig med bilen sen gick vi och letade ett ställe att äta sushi allting var nästan stängdt runt 16-19:00 och öppet igen runt 20.00

Äntligen så hittade vi en bakom el corte ingles, och jag åt så mycket jag var så hungrig åt typ 20 små tallrikar..Sen tog vi en runda vid catedral och drack cafe sen hemma hos adde för att lämna darias grejer och sen hem.

Snart ska jag hoppa in och duscha...

hade bra så länge ..

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar