tisdag 20 april 2010

Sunny day

Ja idag har jag hunnit göra vissa saker. Gått till solarium och det brändes verkligen men jag är super nöjd.
Gick och handla mat och frukter. Lagade min lunch som jag åt nyss kött med sallad och sen efterrätt jordgubbar.
Chattar med min bästa kusin JEVE den enda personen i släkting som jag kan lita på och är helt en underbar person. Hon är 2 år yngre än mig. Har alltid sagt till henne att inte skaffa barn och gifta sig så tidigt som alla mina kusiner gör. Liv livet till max tills du är klar kan du skaffa familj. Inte som vissa där blir gravida vid 20 års åldern sen får dom vara tillsammans med killen som har gjort dom gravid resten av livet..usch usch!!..Även om det var oplanerat av det som har hänt.
Så hon är den enda som följer mitt spår och hoppas att hon verkligen lyssnar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar