fredag 16 april 2010

The way that we are the way that we feel are the reasons for acting the way we do.


Bon dia!!
Idag har jag sovit så bra även om jag gick och la mig runt 03.30 igår för att jag fönade mitt hår och platta den efter jag har färgat håret. Är nöjd med resultat precis som på bilderna jag la i den förra inlägg.
Lite madröm hade jag också om döda varandra osv.. Jag får ALLTID såna mardrömmar men jag sover mycket bättre. Vaknade och gick på toa kollade i spegeln ena ögat är nästan lika normal som andra =) wehoo..

Idag blir det en tuff dag. Efter det här jobbet 21.00 ska jag jobba på otto kl 23-06:00 Ja tuff!.
Är nyfiken nu på jobbet om någon fortfarade sitter på min plats, för då blir jag riktigt förbannad och kommer klaga på min chef att säga till alla att ingen får sitta på min plats.
Så vi får se hur är vädret idag hoppas det inte regnar bara.

Nu ska jag fixa mig till jobbet ska jag hinna förbi "BONPREU" också handla bröd och makrill på lägg om jag hitta den.

Ha en trevlig helg allihopa.
" i cant wait for the weekend to begin "...wehooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar