fredag 9 april 2010

Barcelona i love this city


Godmiddag på er. Idag solen skiner som fan man blir pigg och glad =). Har varit i solarium och det brändes alltså det var riktigt varmt. Jag ska sola imorgon med så får jag den färgen jag ville ha och behöver bara sola engång nästa vecka =)....


Köpte mat på Dia och det tar bara kort om man handlar 12eu sen hade dom ingen växel...så jag skit i det och kom aldrig tillbaka. Aja skit samma.


Igår träffade jag på Danne skate fotograf när jag var på väg på jobbet med hans lillebrorsha och kompis. Dom håller på göra svensk skate film , fan va najs =) får se om det blir fika med han. Han är så skön kille kommer aldrig glömma då han var här på besök en vecka och bodde i samma lägenhet som jag bodde och exact då var Gabbi och Daria här och vi hade så jävla kul !!! Bästa tiden alltså..
Ne nu ska jag hänga tvätten..

Hade bra allihopa
Idag blir det jobb för mig
TelefonBank 15-21, sen 23-06 bartender på ottozutz clubb =) nooot..hahaha

2 kommentarer:

  1. Loveeee and miss you my beautiful angeeel bessos D

    SvaraRadera
  2. Luckily you work with wonderful people tonday 15 - 21...

    SephoraBaby

    SvaraRadera