måndag 5 april 2010

The greatest thing of all is to love and be loved in return

Tjena!
Jag är nästan half asleep medans jag skriver detta. För ca 40mins sen var min älskling här. Först sa han att han inte kunde komma sen ringde han igen en timme senare att han kommer förbi ett tag. Vi håller på ta massa bilder tillsammans men gick inte så bra med system cameran. Vi får nog försöka ta med digitala cameran får köpa en nåndag. Plus det ena ögat var fortfarande röda.
Han sa att jag var extra fin idag. Hade på mig håret uppsat med kinesiska pinnar på huvudet och tränings byxor och linne...=)

Ska gå lägga mig snart..Kan ej lägga ut en bild på honom. Han gillar inte det.. nästa gång kanske ;)..

så jag får lägga ut en bild på mig. Han håller på leka med min camera och jag vill inte att han ska ta bild för att jag ser så hemskt ut..usch

YOU´RE SIMPLY THE BEST MY LOVE AND I WOULD NEVER REPLACE YOU FOR ANYBODY ELSE !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar