torsdag 15 april 2010

thinking about it



Tja!

Nyss vaknat , är inte så pigg har ej sovit bra . Vaknade runt 8 på morgonen och då var jag pigg även då jag gick och la mig kl.3.30. Jag får gå lägga mig tidigt nästa gång.
Har inte lust och jobba idag kanske drar till vårdcentralen och få sjukintyg..usch eller kanske bättre gör det imorgon för det är fredag eller bägge dagarna ?!...Ena ögat fortfarande röd usch..

Min store bror håller på skicka sms klockan 7 på morgonen och var skit glad och trodde att jag ska åka till Sverige hälsa på dom. Nja det står tydlig att jag ska till NORRKÖPING!!! Jag sa att jag ska till Daria och Gabbi hälsa på dom i några dar eftersom vi har tjatat så mycket om det med en kill kompis. Sen säger broshan att mama kommer bli ledsen. Jag vet det är jätte konstigt att jag åker till Sverige och inte hälsar på dom :(, för det enda jag åker till Swe är för att hälsa på min familj och då är det en vecka eller mer . Denna gång får bli annorlunda och det bara denna gången ändå i några helg dagar. Nästa gång kommer jag hälsa på er JAG LOVAR kanske t.o.m nu i augusti om det inte blir turkiet som jag har förväntat mig :).

Broshan tänkte köra till Norrköping för att hälsa på mig en snabbis han har skaffat en bil. Vi får se om han pallar göra den långa resan. Denna gång ska jag blunda att min familj är bara några timmar därifrån jag ska. Jag blir ledsen och tänka att jag inte kan hälsa på dom den här gången. Jag kan inte heller för det tar min kraft i 3-4 dagar det går inte. Hinner knappt göra nånting med dom. Nästa gång har jag tänkt ta med mig älsklingen till Swe så vi får se hur det blir. Aja things cant always be the same for once it must be different and som changes must made.

OMG min store bror har ett severe atitude problem man kan inte säga ett ord till han för han blir sur han är "KINGEN" ja så säger du inte mot mig , men va sa jag ? jag sa bara " upp till dig åka till Norrköping om du pallar köra i flera timmar" sen svarar han " upp till mig ? inte när du uttrycker det så, ha det så kul med dina vänner" OMG...är det svårt och förstå mig kom igen give me a little support here. BLir man ledsen och besviken för en sån grej. Daria och Gabi alltid hälsar på mig, och nu gör jag det hälsa på dom för engång skull.
Aja skit samma im out of here!! Jag börjar bli förkyld också

Peace & Luv Bitchess //V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar