fredag 23 april 2010

Feliz sant jordi

Neme tjena!!

KOm hem från jobbet för 30mins sen passa på och blogga en snabbis. Jobbade på otto inatt med Daniella . Fick jobba på andra våningen pop /80s/rock music den största baren :) denna gången för att det var en ny tjej som jobbade där jag brukade vara och det brukar alltid sätta dom där vid vippen så att cheferna kan hålla koll eftersom hon är nybörjare, men jag hoppas att imorgon kommer jag få jobba där nere också för att variera lite. Det var inte alls så mycket jobb inatt mest lungt. Det var folk som dansade men det var inte många som köpte drinkar. Hade så ont i nacken och huvudet också. Gillar och jobba där för att det inte så mycket att göra innan vi får dra hem. Fick också en ros från en av cheferna på otto alla vi tjejer fick det som han delade ut. Va gulligt.
Rosorna ger man alltså inte bara till tjejen utan också till mamman , syrran osv. ja stortset till alla tjejer, sen måste man ge killen en bok tillbaka..orättvis men ja så är det tjejer våran ros visnar medans killarna har en hel hylla med böcker..lol




Innan jobbet så kom min älskling förbi medan jag har fixat mig klar att dra till andra jobbet från citi till otto. Han gav mig en ros för att det var " sant jordi" dock har jag ej köpt en bok åt han :( man ska egentligen ge killen tillbaka, men ha sa det var inget, men känner för att jag ändå vill ge honom fast det så svårt och hitta bra böcker till han för att han gillar och läsa. Får se om det blir något. Jag sa till han att jag ska spara rosen tills den torkar ut ska jag hänga den och se hur många sånna kommer jag upp i ( alltså hur många år vi håller tillsammans). Han sa att jag behöver inte tänka så där, så länge "jag inte gör några konstigheter" kommer VI hålla och alltid vara tillsammans...hmm "jag är väl alltid otrogen" eller?:) självklart!!

Torsdag natt så var min älskling hemma hos mig, för att var ledigt fredag dagen efter. Jag lagade middag fiskfile nuggets (typ) som jag gjorde med mjöl och ägg med stek potatis och vin till maten. Sen satt vi ute på balkongen medan vi drack färdigt vin flaskan och pratade och kollade mot himlen osv. Vi kollade på en film som heter " drag me to hell ", men datorn dog och startade om flera ggr så vi sket i det.
Han sov över och gick hem runt 9:00.

Boys say it's great, boys say it's fine. 9 months later they say "it's not mine !"

...och nu ska jag gå och lägga mig är inte så sömnig dock..men jag måste försöka sova..
Godnatt till mig och godmorgon på er som har redan sovit..
//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar