söndag 25 april 2010

Busy day

Ja är så himla trött för att blogga. Va gjorde jag idag?? hmm massa saker med min älskling som kom över kl.16.00 till mig.
  • Satt ute på balkongen innan dess och åt sushin som jag beställde på http://sushiexpress.net , 12 st plus att det levererade hem kostade 6euro mer så totalt fick jag betala 30euro.
Sushin var INTE lika god som jag trodde. Ingenting jämförd med buffe verkligen!!.Det här är nog den första och SISTA gången jag kommer och jag har beställt sushi hem alltså.



http://sushiexpress.net
  • Eftersom det var så fint väder ute solen sken och varmt bestämnde vi oss att gå en runda till starbucks som låg nära jobbet. Vi gick och gissa vem började klaga? min pojkvän. Ja han tyckte att det var så långt om han visste det, skulle vi ha tagit hans bil istället, men jag ville promenera. Vi satt där ute ett tag och drack min Frapuccino caramel och en blåbär muffins , medan han beställde icetea och ångrade sig för att jag sa att han borde ha som jag för det smakade så himla gott!! Sen gick vi hem. Det gick fort.
  • Satt i vardagsrummet och spelade Chess 3 ggr. Har aldrig spelat det och han lärde mig. Det var lite svårt att komma ihåg "movements" på dom, men till slut av flera försök gick det bra fast sjävklart förlorade jag.. Så sa han sen att han borde låta mig vinna...=)
  • Stannade i mitt rum sen och visa honom min tricks på hur jag brukar vika minaunderkläder medan jag vikade mina nytvättade kläder. Han tyckte det va kul och ville lära sig, så jag visade honom och sen hjälpte mig vika resten av mina nytvättade.
  • Vi gick för att köpa KFC. Först så ville jag ha mcdonald fast han tyckte det var så långt dit. Så vi gick den som är närmast en hel bucket med 24st KFC i pararell. Håller på fjanta oss på vägen.
    Ja sa om han tyckte det var långt och gå. Då svarade älsklingen " Det ok så länge det gäller mat" =). På vägen hem träffade vi på Laura en tjej som jag bodde innan på den förra lägenheten från Scottland och en svensk tjej som är kompis till en kill kompis Italienaren Francesco som jag bodde med Laura. Pratade en snabbis sen fortsatte vi hemåt och eftersom jag pratar så mycket så gick vi och gick. Älsklingen som också vet vart jag bor har ej sagt nånting för att vi pratade helt plöstligt vet vi inte vart min gata var. Så vi var tvungen gå tillbaka 3 gatorn igen OMG!!! Ja han skyllde på mig.
  • Åt KFC våran middag i mitt rum medan kollade på en film " Daybreakers" vampyr filmen. Som får mig att inte äta kött när jag såg den filmen...Äckligt alltså!.
Så det var jag har gjort hela dan. Nu är jag super trött. Älsklingen åkte hem runt 00.30 sen ringde upp honom för att jag såg hans hem nycklar i mitt rum som han glömnde. Han glömmer alltid nåt. Så han fick åka tillbaka mindre än halvvägs.

Jag vet inte vart det är med honom va han håller på kittla mig tills jag dör av skratt.Säger jag nej sluta det inte kul längre så fortsätter han..haha. Aj världens underbaraste, intellegent, smartaste , finaste, snällaste pojkvän plus såååå himla fin han är och är 190cm =).
NU luktar mitt rum fortfarade KFC..kyckling alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar