tisdag 20 april 2010

Speedy

Tjena !
Bloggar så sent var hos en kompis som jag jobbar med på otto som är colombiansk/svensk heter Nina. Hon bodde 6-8 gator från mig vilket tog 15-20mins med mina snabba steg..hahah helt otroligt.
Gatan var lång också...Hon bodde på valencia -Calabria 8:e våningen (sista våning) med en liten tak terrazz. Så vi gick förbi en paki affär och köpte lite chips och gjorde en snabb guacamole. Drack lambrusco till den min favorit ( sött vin /blandat champagne typ ). Jag brukar dricka en hel flaska till mig själv och blir jätte full..hahaha
Satt där ute och pratade lite. Skickade meddelande till henne idag om hon ville hänga med äta sushi för att jag var så sugen och har tjatat mycket om det men ingen på jobbet eller av mina vänner som kunde gå. Så istället bjud NIna hem mig hemma hos henne. Fast hon ska bara bo på den lägenheten tills sista April.
Följde med henne tog nattbuss för hon skulle dra ner till City hall för att kolla upp jobbet som bartender där med hennes tjej kompis.

Ja nu är jag hemma lite kul och få göra lite olika saker är alltid med min pojkvän och jobbet , men jag älskar umgås med min pojkvän =) så det klagar jag inte för...men det lite skönt ibland att få umgås med sina tjej kompisar.

NIna har jag aldrig trott att jag kommer bli bra vän med henne. För det första så har vi en kill kompis gemensamt Audrey som är också colombiansk/Bulgarian. Han nämnde henne att han känner en halv svensk tjej osv. Sen en kväll gick vi till Otto och en kompis till en kompis känner också henne sen gav hon oss mycket billigare drink sen sökte jag jobb där och fick det sen började jag prata mer med NIna =)

NIna =) hon är som min stora syster !!

Ja en kill kompis "k" har gjort en fest på onsdagar på ett ställe som var före detta "PACHA" nu heter den "OSHUM" och det spelar hiphop music nu varje onsdag vs. konkurense för bikini club...opps...så han bjöd mig eftersom jag är en party freak. Va alla bjuder och vill se mig på deras privat fest..haha men kommer alltid älska bikini alltså..Vi får se om jag kommer jag är inte lika party sugen längre...

NU ska jag gå lägga mig.
Buenas noches !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar