söndag 4 april 2010

playing with pictures..

tja!
Har duschat och känner mig så fräsch tvättat mitt hår som jag har inte tvättat på en vecka. Gillar ej tvätta mitt hår så många ggr och jag tycker det är snyggare om den är otvättat..
Iaf idag och snart ska jag dra och käka sushi med tjejerna ska möta dom där.
Orkade inte fixa mitt hår så jag klippte av luggen lite och lite spray ...så nu får ni se den naturliga håret jag har sedan jag började misskötte mitt hår med all färg plattat osv, men jag tycker det är rätt snyggt för det är så oehört tjock att folk faktiskt tror att det är hår förlängning =)..

MY NATURAL HAIR THAT PEOPLE ACTUALLY THOUGHT I HAVE HAIR EXTENSIONS...HMMM GOOD OR BAD ?!=)






Ps: det kanske ej syns men på bilden högra ögat är röd . Det gör inte ont med det har varit röd i 4 dar nu. Har lagt ögon droppar jag har hittar på apoteket men verkar ej hjälpa :(..Ska nog boka tid hos doktorn..











SÅ DÄR lite ego bilder...hade bra allihopa ska dra snart är så hungrig =)

peace & luv bitches //V.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar