torsdag 15 april 2010

the things that make us different are the qualities that make us beautiful

Det står mitt namn t.o.m på min arbetsplats som jag har ritat länge sen ...skit ful..muhaha

KOm nyss hem är så förkyld. Tiden gick fort än va jag trodde. Tog lite bilder på jobbet.
En sak som irreterar mig bara varje gång när man kommer på jobbet är det ALLTID någon som tar min plats efter 2 år jag har jobbat här har jag ALDRIG haft en egen plats. Nu har jag lämnat ett papper där det står " V PLATS OBSERVERA" det finns andra datorer varför just min??! åååh.. Jag blir fett sur, det enda jag begär när jag kommer till jobbet eftersom cheferna tjatar om sälj , kund enkät osv är motivationen A.K.A EGEN PLATS TACK!!!. Jag har och är nog den enda som har olika platser och har suttit på alla andras dator mer än engång t.o.m dom nya har fått EGNA platser före mig bara för att dom börjar tidigare. So what ska jag gå och vara på jobbet 30mins innan BARA FÖR ATT JAG SKA KUNNA SITTA PÅ MIN EGEN PLATS....NOOOT!!
Så vi får se hur det blir imorgon...


Min egen plats som alla vill sitta verkar det som..

Idag på jobbet



och så här ser jag ut när man har kommit hem från jobbet...

Lille broshan fyller år snart och snackar med honom på msn. Han fyller 17 år den 13:e Maj några dar efter mig och tänkte åka till Turkiet med sina kompisar nu i sommar och undrar om han kan få en slant av mig när han fyller år, så jag får se hur mycket jag tjänar denna månad.
Men nåt får han alltid från mig.


Tänkte färga om mitt hår till ännu ljusare som jag brukar ha och hoppas jag lyckas den här gången. Tänkte också klippa av lite mitt hår dvs uppklippt, gillar ej om det är lång och jämnt så klipper up det uppklippt som jag brukar ha så jag får lite liv och lite förändringar för nu har den växt så fort..
Nu tänkte jag laga soppa är varken hungrig eller ha appetite och äta.

Skriver mer sen ciao..!


































1 kommentar:

  1. Du kan ju sluta sova pâ jobbet..

    //SephoraBaby

    SvaraRadera