lördag 24 april 2010

I dont wanna say


Utskickt från balkongen

Äntligen har jag städat klar hela lägenheten. Det gick snabbare är vad jag trodde. Hunnit snabb städa i mitt rum . Efter det satt jag på balkongen och känna den sista värmen av solen innan den håller på gå ner. SKönt frisk luft. Chattade med min älskling ska kanske få skjuts till Homie J. ort annars får jag ta tåg dit, tar ca. 20mins med bil 30mins, alltså nu på lördag som kommer till SWE. Då måste jag vara där kl. 9 på morgonen Första maj lördag. Därifrån ska han möta mig och åka med hans mini (hans bil ) till Girona som är 1.30 timme från barcelona 1 timme från hans hem ungefär. Så hoppas det går bra är så excited. Ska vara vaken hela fredag eller sova en snabbis för att ska vara med min älskling då innan jag åker. Sånt här pojkvän vill man ha, sånt här pojkvän är det jag behöver. Vet vad du behöver innan du själv frågar. Det uppskattar jag så himla mycket.



Älskar min trashy leggings som jag köpte förra året från RIVERISLAND!!

Nu tänkte jag ta siesta ( sova 1 timme) innan jag drar till jobbet idag da.
Har min mens idag därför har jag huvudvärk. Hoppas det försvinner. Antagligen försvinner den om jag får jobba samma bar som igår haha :)..

Så vi hörs imorgon bitches eller om jag hinner göra en snabbt inlägg innan jag drar till jobbet..

Peace & luv //V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar