söndag 18 april 2010

I fall for what i saw and i am more than content

Ska göra en snabbt inlägg här då. Ligger på sängen och ska alldeles strax gå lägga mig efter jag har kollat 10mins sista på filmen " SHUTTER ISLAND" Det måste ni se!.
Var med pojkvännen som kom hit och hämtade mig och vi drog för att dricka vid Raval " Marmalade" där vi var första dagen vi dejtade typ..hahah Gud helt sjukt. Jag önskade att jag kunde ta tiden tillbaka och tog foto och sen nu när vi var där. Vi pratade om det vi kunde inte sluta skratta.
Vi drack tills dom stängdes kl. 01.30 sen drog vi hemma hos mig en snabbis. Skönt luft inte så kallt inte så varmt.
Vi bestämnde att inte nämna det som har passerat och han vill inte att jag ska nämna " OTTO" så jag gå med på det för det har varit otto hela tidan .
Han är världens bästa är så glad att jag har träffat honom. Älskar dig R.P!!!...

Ok godnatt på er hasta tomorrow!!
Peace & Luv Bitchess//V.

1 kommentar:

  1. Jag menar att man inte ska ta med killen man är otrogen med hem till killen du är tillsammans med. :)

    SvaraRadera