onsdag 7 april 2010

One step @ a time



KOm nyss hem. Det var så seg på jobbet inatt som tur så var jag pigg. Hade så ont i hälen pga mina skor var för platta, man kan nästan säga det är som att ha klackar på sig fast tvärtom..


Tog taxi hem och droppade mig vid ronda sant antoni och gick 5mins till min gata så det skulle räcka med cash jag hade.



(Ps: bilden är tagen på nätet, ej gatan som jag bor oh please...)
Sometimes the most quiet place arent always the most safest place to walk by night alone...



shall i tell you why??!..


Well there was this drunk young man walking towards me with his dick out and pi on the street. He was like following me. I wasnt scared..i was more scared that i can kill somebody just to protect myself...Im thanking God that in my almost 23 years of life walking alone at night NEVER ever happend something bad to me.....





Det var en full ung kille som gick emot mig skit ful och hade byxorn halv vägs ner och pissade medan han gick på gatan och gick efter mig. Jag var inte rädd förutom att jag var mest rädd att jag kommer döda någon bara för att skydda mig själv. Jag tackar Gud att i mina 23 års i mitt liv och för det mesta har jag gått ensam på nätterna har det ALDRIG nånsin hänt mig nånting.





NU ska jag nana....peace & luv Bitchess //V.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar