lördag 24 april 2010

Headache


@ work in otto zutz yersteday friday night.

Äntligen är jag hemma från jobbet!!! Fick jobba samma bar som igår :) Homie J och B kom. Så kul och se dom två det var ett tag sen. De kom ensamma så de satt vid baren där jag jobbade och pratate kollade hur jag jobbar. Janni kom med sin pojkvän o Emma. MIn älskling skulle ha kommit efter han hade middag med hans kollegor i universitet men tydlingen så gick dom ut annanstans eller så gick han hem.
Hade bra på jobbet förutom att jag har värsta huvudvärk och mensvärk:(..
Mycket jobb var det men det ordnade sig ändå.

Nu ska jag vila. Lägger 2 bilder som var tagna Igår FREDAGS.

Me & Daniella my work mate
Diggar henne =)

Ok buenas noches hörs om några timmar efter jag har vilat.
Godnatt till mig //V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar