torsdag 8 april 2010

save some energy


Tjena moss!!

Äntligen är man här ligger i min säng och är lite sömning. Idag har jag hunnit göra det jag måste göra. Dvs solat i solarium , gjort mat lådan det blev spagetti ( som jag och min älskling lagade hemma hos han , det var jag rättare sagt som lagade den ), men jag har märkt att jag lagar mycket godare om jag tex äter med mina vänner, pojkvän och familj etc. Spagettin idag var inte lika godare då när jag lagade förra veckan för mig och min älskling hemma hos honom kl. 03 på natten.

Idag på jobbet har jag verkligen erbjudet försäkringar 98% av alla kunder som ringde in för första gången. Bara en som vill ha men i alla fall kom jag upp i 13 försäkringar i dryg en och en halv vecka då är det lixom 13st gånger 7eu/st når jag målet som är 25st denna månad blir det 15e/st =)..wish me luck har aldrig lyckats. Det för att jag är inte motiverad och kör min takt, men denna veckan vill jag pröva satsa allt och vill verkligen se om jag klarar det. Det är bara erbjuda oavset om man får 30 NEj nästa kund kan vara den personen som tackar ja.

Min älskling ringde nyss och frågade varför jag inte svarade när han ringde. Sa att mobilen har jag väldigt låg ljud när jag är hemma och dessutom var den i jack fickan som var inne i garderoben. Han frågade om jag har planer ikväll om jag skulle jobba på otto eller nåt, så sa han att det är möjligt att han kommer förbi sen en snabbis så vi får se om han kommer. För mig spelar det ingen roll jag är lite halv död idag men det alltid kul och se mysa med min älskling han får mig garva så att jag får ont i magen. Jag gillar denna känslan det inte så att jag är så kär och att jag dör om jag ej ser honom, utan det mer känslan som " ta en dag i tagit vi har förhoppningsvis hela livet på oss".. Ännu en dag jag kan fortfarande inte fatta att jag är tillsammans med honom =)=)

Nu tänkte jag kolla på film imorgon är det fredag @ ottozutz bartender på kvällen...
Godnatt allihopa hade så bra!!!

A woman has strenghts that amaze men. She can handle trouble andcarry heavy burdens. She holds happiness, love, and opinions.She smiles when she feels like screaming. She sings when she feelslike crying; cries when she's afraid.Her love is unconditional! there's only one thing wrong with her,she sometimes forgets how important she is..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar