söndag 18 april 2010

What a night!


Här sitter man i mitt rum och gör en blogg inlägg. Vaknade 1timme tidigare än vad jag brukar göra. Brukar annars sova till 15.30 men när jag har mardrömmar sover jag mycket bättre om jag inte drömmer så sover jag dåligt.

Bartender jobb 23.00-06am
Packat med folk super även i vippen. Vi var 4 bartender till slut från 04.00-05.00 men jag hade kul i alla fall. När man känner så många människor ser vänner. Min pojkvän var inte och hälsade på mig igår han var hemma och pluggade eftersom han har examen på g. nu på måndag.

Jag trodde jag skulle se värst ut på jobbet igår kväll pga älsklingen var hemma hos mig runt 20.30 till 22.30 och jag börjar jobba 23.00. Hade inte tid fixa mig som jag förväntade håret smink och allt, men det gick till slut bättre än vad jag trodde. KOm till jobbet 30mins försent med ingen brydde sig. Som vanligt var det privat födelsedags fest. Var en man som fyllde 40år med catering samma sak i fredags var det någon som fyllde 30år.
Har jobbat så hårt att igår tog jag taxi hem håller jag på svimma i taxin, höll ut tills jag var hemma satt inne i hissen och hoppade på min säng med min klänning på. Gud vad jag mådde illa fattar inte alltså jag mådde bra för några minuter sen men vissa gången så mår jag illa efter jobbet..KOnstigt men inte med min Älskling när han väntar på mig efter jobbet eller hämtar mig från jobbet som tur.

Arbetskamrater
Ja för första gången gillade jag inte vissa av mina arbetskamrater men varje gång jag kommer till jobbet det blir bara bättre och bättre. Älskar mina arbetskamrater som faaaaan !! hahahaha Sköna människor.

Det som är roligt med jobbet som bartender folk kunder som är jämnt där verka "känna" mig kalla mig och vet redan vad jag heter. Kanske för att jag har mitt halsband där det står " venneza"..sen kommer dom ihåg det för nästa gång..haha

Igår sa en av mina arbetskamrat att det var två spanska killar som såg bra ut som var nere vid Hiphop och frågade efter mig.. Hmm jag kan inte tänka mig vilka det var.För att alla som jag känner vet att jag jobbar uppe på Vippen Vip. Skulle vara kul få veta vilka det var. Jag är väldigt nyfiken hahaha.

MItt rum är katastrof så stökigt. Måste städa undan och tvätta mitt hår som luktar rök usch usch!!!!...
har ingen bild att lägga som sagt jag måste skaffa digital camera det går inte med system camera man kan inte ta med sig den vart som helst för den är så tung...

OK skriver mer sen hade bra så länge...

Peace & Luv Bitchess //V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar