måndag 12 april 2010

Ögon inflammation

Ja tjena,
Kunde inte blogga internet funkar inte även om jag var kopplad på internet, nu har jag iaf lyckats med det. Älsklingen var här och ville ha hjälp med hans engelska teman översättningar, vilket jag inte kunde pga mitt spanska var inte tillräckligt bra för att jag ska kunna förklara till honom vad det handlade om och det var advance engelska också. Umgås ett tag och han åkte hem runt 00.00.
Fick reda på att jag hade ÖGON INFLAMMATION OMG...!!! Förra veckan var det bara rött kändes ingenting, nu börjar det svida om jag sitter länge framför datorn om jag är ett rök område och kollar på ljuset...fick droppar för det och det ska vara borta efter 1 vecka..Super jobbigt..Nu kallar alla mig " röda ögon". på spanska " ojo rojo", doktorn sa att det är normalt nu när det är vår. Aja det finns alltid första gången av allt. Jag ska gå till doktorn innan jobbet här nära jag bor och se om jag får sjukintyg , jag kan inte sitta och jobba framför dator i 6 timmar alltså det blir bara värre :(...

Hade bra allihoppa än så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar