torsdag 29 april 2010

I see you , you see me

Tjena!
Här jag igen. Har hunnit städa mitt rum för att min älskling ska vara här imorgon efter jobbet. Sen ska han sova över för att han ska skjutsa mig kl. 08.30 med sin bil till homie J. Om hans bil är fortfarande på verkstan eftersom hjulen var punktuerad kommer han hänga med mig ditt med tåg ändå 30mins. Starckars älskling vill inte att han ska göra det för att jag vill inte att han ska åka själv hem, men nej han säger " det gör inget om jag åker hem själv, bara jag får göra det, men inte du. Du ska inte behöva åka själv". Aw så söt.

Har inte ätit middag är hungrig fast ändå inte. Är så dåligt på att laga mat är så lat :( Men jag måste skärpa mig.

Idag köpte jag CLARINS hudvård som mamma rekommenderade efter jag har fett hy. För första gången på mer än halv år har jag en hel kit med hudvård för ansikte. Jag brukar annars inte bryr mig och tvättar ansiktet med handstvål och det inte bra.
Så jag spenderade 700kr / 70e för en Ansikts toner/lotion, Ansikts mask och ansikts scrub.
Känner mig så fräsch nu..

Clarins hudvård rätt så dyr, men när det gäller hudvård ska man inte vara snål.
Det är ditt ansikte , du måste ta hand om det . Som jag ska börja göra nu !
alla tre kostade 70e/700kr.
Miss dior Cherie 100Ml kostade mig 800kr
-Lukten är söt och det luktar helt perfect.
Sen fake nagel som jag ska fixa nu. Tror ska färga den blå sen =).
Jag gillar vara överdrivet..haha


Foton via min nya web cam logitech som jag köpte med HD kvalitet.
Nu sitter jag här och prövar på nya clarins mask.

Resultatet är...


Finish :) totally without make-up..i look shit huh?
better than i expected lol.
Jag borde färga ögon brynet som håret. Får be daria göra det i swe.

Ja nu ska jag visa er andra saker som jag har köpte igår och idag.


Min nya hat. Har alltid velat ha en sånt. Köpt i H&M
Pojkvännen säger " ja tycker inte att det är snyggt själva hatten , det jo bara gamla gubbar som hade för t.o.m nu för tiden. "
Jag svarar: " ne det är svensk mode och mode här också, jag tycker det är snyggt "




ursäkta..spegeln var lite smutsigt.


Nya webcam HD Logitech Live cam. För min amor ska till London och då är det bra att vi ser varandra via webcam :)
HD kvalitet som kostade mig 800kr/80e. Köpte den utan att tänka plus det hade ingen annan.
Men iaf skit i det jag är värd fina saker present till mig själv fyller år nästa vecka.
Nu när jag har webcam kan jag ta bilder härifrån till bloggen. Behöver inte ta jämnt från min System camera som väger mycket.


Ersätter min adidas respect väskan för den gick sönder :( , Det fanns ingen nya på adidas affären så jag gick till riverisland och köpte detta. lite mindre väska än va jag brukar ha. Känns lite konstigt men det får duga.


Billigt linne på H&M " RUN DMC" super fin och 100% bomull.
jag älskar linne. Killar har tshirt jag har linne =) året om.


Älskar vita skor från river island.


Äskar starka färger=)..speciellt när jag är så tan =)
Behöve massa nya bh och underkläder och en tunn leggings. Äntligen!

Sist men inte minst fick en gratis väska från Sephora för at dom känner igen mig, eftersom jag brukar vara där rätt ofta.
Mats fick en för att han hade erbjudande på rabatt kupong men dom gav mig iaf även om jag inte hade det. =)



Nu ska jag fixa mina naglar. Tar en bild sen .

hade bra så länge puss //V.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar