torsdag 15 april 2010

Papper

Tja igen,
Tänkte på en sak medan jag har den här hårfärgen i mitt hår 15mins till , så slösar jag väldigt mycket på toalett papper!!. Jag är nr.1. När jag sminkar mig använder jag väldigt mycket toalet papper för att jag sminkar mig med mina finger toppar, tvättar ansikte med toalett papper så det ej blir brun kräm på mina handdukar som aldrig går bort sen. Torkar spegeln med papper, om jag har bråttom och snabb städar tex. dammar bort säng bordet i mitt rum är det också toalett papper. Ja allt snabbare och smidigare...Jag borde tillverka en fabrik bara papper...
toa rulle toa rulle..

NU ska vi se hur det blir med mitt hår. Jag ska försöka få den färgen som jag brukade ha för inte så länge sen, men färgade mörk efter 5-6 månader..



Färger som jag försöker få tillbaka...åååh jag dör få den tillbaka. Ångrade att jag färgade den mörkare usch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar