måndag 5 april 2010

the fashion advisor

Som ni vet älskar jag MODe, skönhet, träning och allt med *perfection* att göra , då menar inte jag vara "perfekt", men att se så bra ut och för det allra mesta är att ha bra själv förtroende för då lyser hela skönheten.
Folk frågar mig ibland vad som passar best och var jag tycker om klädstil osv. En av dom är min lillebror som är fashion freak. För 2 dagar sen frågade han mig via msn vad jag tycker passar bäst och snyggast på den han tänkte ha på sig. Han är bara 16 år snart 17 stor pojke och alltid vetat hur man klär sig snygg.


stil nr1.


stil nr2.


* jag valde nr1. för det passade mest med jeans skjortan. Röda byxor var snyggt fast inte med jeans skjortan dock..*

här min söta lille bror han har ändrat frilla också sånt typisk svensk sture plan frilla back slickat!!

passar rätt snyggt.





1 kommentar:

  1. Rekommendera de röda (jeansen) med en tight vit t-shirt och VOILÁ!!!

    // SephoraBaby

    SvaraRadera