onsdag 14 april 2010

Appetite

Tja!,

Sitter här framför datorn igen. Idag har jag choklad sugen åt massa på jobbet och nu åt jag till middag en burger...Not so healthy huh? Hem lagad iallafall.
Ja då var det bokat och klart här Homie J. har bokat våran flygbiljett till Sverige för att hälsa på Gabbi och Daria. Det blir den 1:a Maj Lördag och kommer tillbaka till Barca den 5:e Maj då är vi tillbaks i barcelona runt 10:00 på morgonen. Sen jobbar jag 15-21...så det är ok.
Det är min bästa kill kompis first time i Sverige och det är min first time i Norrköping, first time att åka hem till Sverige men inte för att hälsa på min familj utan för att hälsa på MIna två bästa kompisar. Så det blir en äventyr för oss alla..Spännande.
Ja får se vi vad min pojkvän säger, han tycker inte att det är ok åka med min bästa kill kompis eftersom han har aldrig träffat honom och han är en av dom som inte tror att en tjej och en kille kan vara så bra vänner, men han får stå ut med mig och han måste lita på mig och det är det han gör hoppas jag. Om jag var han skulle jag inte tycka att det är så kul och få höra att han ska på en weekend resa med en tjej kompis för att hälsa på två kompisar. Ni vet killar man vet aldrig, men jag vet att han är inte sånt och jag är inte sånt tjej heller. Men jag vill vara ärlig istället för att jag ska ljuga och hitta på att jag ska åka ensam...gillar ej lögn!!

Juicy huh!!..ser ni vad mycket ketchup jag la att det bara rinner...
hahaha
jag säger ÄT MEDAN MAN LEVER!!!!=)
I loooooove food det bästa jag vet...ofcourse!!

Hade bra så länge allihopa...


1 kommentar:

  1. är det "Chicken Little in the burger?

    // SephoraBaby

    SvaraRadera