torsdag 22 april 2010

Never judge a book by its cover


Gör en suuuuuuper snabbt inlägg hahaha. Jag har lite bråttom för att jag ska förbi till mataffären och köpa lite jordgubbar *mums*. Torsdag idag äntligen imorgon är det helg här för det är *SANT JORDI* det är som alla hjärtans dag fast killen ska ge en ros till en tjej och tjejen en bok..berättar mer om det sen.

NU ska jag dra till jobbet efter jag har handlat frukten.



Sorry för dåliga bilder , lampan var så dåligt.


Look of the day *like i care* =)

Idag är det molnigt :(..
Ok nu ska jag dra
Hade bra allihopa //V.

1 kommentar:

  1. SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO! SATIO!

    // SephoraBaby

    SvaraRadera