måndag 19 april 2010

let our sleep bring us to our fantasy



Ska göra en snabb inlägg innan jag går och lägger mig. Internet suger som bara den. Tänkte ladda ner skräck filmer till min älskling som vi ska kolla nästa gång vi ska träffas men internet suger !!
Jag orkar inte gå till vardagsrummet och start om modemet..uuusch!! Eller kanske jag drar ditt så att jag kan ladda en film åtminstone.
Jag tänkte på att jag ska åka till Swe nästa vecka kommer sakna min älskling som f****N. Det bara 4 dar kan inte tänka mig vara långt borta ifrån honom :( men det ska nog gå bra ändå. jag längtar tills den dagen jag inte behöver jobba mer på otto så att vi kan ses mer än vad vi brukar göra nu.
Tänkt att han ska åka till london i 2 månader vs. 8 veckor 240 dagar 5760timmar...huhuhuhu. Bara tjejerna kommer hit så kommer jag av det men ska hälsa på han över en helg eller nåt.
OK sleepy time...

Bona nit //V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar