tisdag 13 april 2010

Extra ordinary day


Tjena!

Hur ska jag skriva min dag. Egentligen så bloggar jag inte så mycket för att det händer inte så mycket i mitt liv. När det väl händer nånting "speciellt" så tar det för mig 2 dar och blogga, men tillslut så orkar jag inte blogga om vad som har hänt 2 dar sen.

Va gör jag nu för tiden? Inte mycket
Sola solarium , gå till jobbet , gå hem vilar så fort när jag kommer hem och om inte kollar på filmer så umgås jag med min pojkvän som är nu så upptagen med pluggandet för att han har massa examen på gång innan sommarlov.Ibland så jobbar jag extra på ottozutz på onsdagar om inte fredag-lördagar.

Idag på jobbet är jag sömning pga mina ögon svider. Jag skulle gå till doktorn och få sjukintyg men sen när jag vaknade så var den röda pricken nästan borta, men sen kom det tillbaka igen :(..
Fast jag vill helst jobba pga försäkringarna som jag måste nå att sälja 26 denna månad för att få 15e/st = 390e extra lön, nu är jag upp i 18e och har passerat 7.50e/st= 135 e Inte dåligt. Mats och Anders har sålt bara i två veckor 50-60 försäkringar dvs 750e- 1050e mer EXTRA LÖN !!!!! OMG!!!! Målet är iaf för mig sälja minst 2fsk /dag så får jag 600e extra mer i lön varje månad. Bra va !!=)

Har kollat på biljetterna till Swe den 30:e April-04:e Maj den har blivit dyrare antagligen kan inte jag boka den tills nästa vecka eller veckan efter ...Aja vi får se hur det blir..

Har kollat på filmen "volver" med Penelope Cruz är bara på spanska super bra film ( fast gillar inte slutet av filmen).

Nu ska jag ladda ner nya låtar till mig ipod är väldigt trötta och less på den jag har nu ...usch , vi får se om jag lyckas med den sega internet vi har..

Hade bra allihopa godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar