måndag 12 april 2010

Blog list Part 1.




Nämn något som gjorde dig glad igår:Umgås med min pojkvän
Vad gjorde du kl 08 imorse: jag var hemma och sov så klart!
Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade fejjan ( facebook alltså)
Det sista du sa högt: Stop!
Det senaste någon sa till dig: MIn pojkvän sa efter han har pluggat klar om några år så ska vi bosätta oss utomlands som tex Tyskland kanske ( inte för mig ) men till ett annat land med bättre jobb och boende =)
Vad har du druckit idag: Endast vatten
Vad var det senaste du åt: Hem gjorda svenska TACos bäst efter sushi ....
Vad var det senaste du köpte: Smink make up forever brunkräm och vatten fast kajal.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörk brun
Vad är det för väder hos dig nu: Just nu är det lite kyligt för det är kväll och det har regnat lite också idag.
Godaste glassmaken: klassiska vanilj glass om inte choklad =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja kallas det för kärlek för att man såg en kille som är så SNYYG och då blir man "kär", både jag och nej.
Sover du tungt: När jag drömmer för tungt att jag har svårt att vakna.
Drömmer du mardrömmar: Ja som "SAW" filmer :/ jag var med i filmen..usch!!!
Trivs du med ditt jobb: Så där, bättre än det flesta som jobbar här.
Favoritklädsel: kort klänning och killer high heels och elegant
Favoritlåt just nu: Is it you by Cassie
Vad ser du om du tittar till höger: Papperskorg
Vad gör dig glad just nu: Att jag kanske lyckas få sjukintyg imorgon =)
Vad ska du göra härnäst: Snart gå lägga mig.
Höger eller vänsterhänt: Vänster hänt ( the creativ)
Humör just nu: Mitt i mellan =)
Favoritgodis: Sur och söt
Kläder just nu: Mys svart byxor och svart linne
Sommarplaner:? JObba på ottozutz mer än vad jag brukar göra 3-4ggr i veckan , vi tänkte åka till Turkiet ( beror på tjejerna) . Grilla hos min bästa kill kompis Homie J. för dom har egen pool. Stranden och kanske om jag har några dagar ledigt så vill jag åka till Swe och hälsa på mina föräldar med Ruben ( min pojkvän ).
Hur många kuddar sover du med: 6 kuddar!!
Spelar du något instrument: Jag spelade piano då...men har slutat.
Morgon eller nattmänniska: Super natt människa!!
Vad är viktigast för dig: Tjäna pengar, min familj, mina vänner , boende och min pojkvän!!
Är du kittlig: Verkligen
Snarkar du: Aldrig
Stjärntecken: Oxen
Äckligaste insekten: Tusenfotingar..UUSCH!!!
Längtar du mest efter just nu: Att bli super brun som innan och att få träffa min tjejer D& G =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar