onsdag 17 februari 2010

You cant have everything in life...






Wsssup!
Just nu så längtar jag till sommaren och önskar att jag är i mauritius island!!=)=)=)..folk säger carribean..älskar det med men jag säger just nu MAURITIUS en liten ö som ligger längst ner nära AFRIKA!! En dag =)Känner en tjej på jobbet som kommer där ifrån..



Idag måste jag höra av mig till min chef om jag ska jobba denna helg på otto, hoppas det, älskar och jobba där!!! Folk förstår inte hur jag kan älska sånt jobb..



Så typisk också då när jag får chansen och jobba där, då träffar man någon man har fastnat för och har enda ledigt på helgerna vilket då jag jobbar:(..varför???!Måste tänka smart man kan inte ha allt i livet, kan möjlighet stämma, men för mej ÄR det inte omöjligt få "allt" i livet. Allting går om man vill.., Jag behöver bara jobba några månader här på otto sen är jag free som vanlig, men jag älskar och jobba som bartender =)!!



Min älskling har planerat att vi ska åka iväg bara jag och han över helgen utanför Barca där dom har ett hus antingen denna helg som kommer eller nästa helg=), då jag måste veta om jag jobbar eller ej...Vilken överraskning va?, sånt där man vill man ha!!!=)



Det bara synd att vi har inte tid och träffa varandra så mycket så möjligt. Han pluggar och slutar rent sent ( för mig väldigt viktigt att han prioriterar pluggande än mig ), och sen jag jobbar mellan 15-21 och helger hela kvällen, sen blir jag så trött på dagarna att jag sover för det mesta. Helger träffar vi då efter jag har slutat jobba på morgonen och söndagar, men vi gör det bästa av situationen !!
* INGEN UTGÅNG BIKINI CLUBB IKVÄLL, HAR INTE FEST LUST PÅ SISTONE OCH HAR INTE VARIT UTE OCH FESTAT I 1 MÅNAD =) JAG MÅR SUPER PRIMA!!
In english...

Wassup homiez in the hoods!
Right now i am looking forward for the summer and dreaming about being in MAURITIUS ISLAND =) where its south of Africa a small island a paradise....
Today i must call or send message to my boss in otto zutz to see if i work this weekend too =)..people dont understand why i love working in a bar " its just mixing drinks"...for me its not just like it, i find it fun, i dont call it work, i LOVE IT!!..doing something you love and like, it feel so great, it feel like you are playing when you where kids...
Its just typical when now i get this opportunity to work there finally, then at the same time you meet someone that you really fall for...We cant have everything in life as people say,, BUT FOR ME I MAKE THINGS HAPPEN!, nothing is impossible , and if both things are really meant for you, nobody can take it , Only GOD!!
My clyde just suprise me to go away over weekend outside BCN where they have a house just me and him , I love suprises, thats the man i want !!=).. Isnt he cute?!, just too bad that we dont have so much free to spend time together. He work afternoon till evening and me i work 15-21.. , but i want him to prioritice his studies, its very important, so i support you babe!! Weekends i work whole evening till 6 in the morning, the only time we see each other and Sunday..in the afternoon ill be so tired that i am n my bed sleeping to save energy.., but no worries we do the best of the situation!!!=) together we can do it baby !!!
*ITS WEDNESDAY TODAY AND NO PARTY FOR ME , I DONT HAVE THE APPETITE TO GO TO PARTY AND HAVENT BEEN TO PARTIES FOR 1 MONTH =) , I FEEL SOOO GOOD !!=) Peace & luv Bitchess//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar