onsdag 3 februari 2010

Nothing , but just extra ordinary day



Tjena!!!




Sitter här och äter frukost-lunch kan man nog kalla det, eftersom det är redan försent äta frukost och redan är eftermiddag. Vaknade för 30mins sen är redo och ska bara borsta tänder och ta på mig jacka om en halv timme sen drar jag till jobbet runt 14:40... Gröt är faktiskt den enda mat världens bästa frukost som verkligen håller mej igång för dagen, annars tar jag herbalife shake, vilket jag inte har den är slut, måste beställa den och säga till mamma.

Idag är jag...




- Lite trött




- Gick och la mig igår kl. 6 på morgonen




- kunde ej sova så jag satt upp kollade på film och fixade mitt hår *hahah*




- Transformer är en av den dåligaste science fiction filmen nånsin efter starwars, robot bilar va f*n är det ???!




- Förutom MEgan FOX en av världens vackraste snyggaste tjej nånsin!! *gud måste vara glad den dagen han skapade henne * =)!!!!




In english:




" Today i woke up at around 13.00, went to be lastnight pretty last arond 6:am in the morning, i could not sleep after i have been taken my " siesta" when i came home after work around 23.00 for 30mins, then i could not sleep for the rest of the night. Was busy doin my new blogg, and took ages for me to finish it.


Today i am ...




- A bit tired


- slept for 6-7 hours


- went to fix my hair instead at around 5 am in the morning cos i could not sleepp


- transformer is one of the most bad science fiction movie ever after starwars, whats that from robot to car ???


- Except MEgan Fox is the most hottest beautiful perfect person alive * God most be happy when he created her that day * =)..




Ok now i gotta go to brush my teeth...lol




PEace & luv Bitchess//V.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar