torsdag 18 februari 2010

Guardian angels around me..


tja!
Idag så är jag hemma, har ej jobbat, var på väg till jobbet och gjorde om min tatuering, kändes konstig efteråt, när jag skulle precis gå ut till jobbet så började jag svettas på pannan och började bli helt vit och kunde inte andas, satte mig ner och en kill kompis som jag typ " känner" och som jag knappt pratar med på länge fick syn på mig och undrade om jag ville gå upp till hans lägenhet och dricka vatten, eftersom han borde exact framför tauering studio. Så jag gick up och tack Gud han kom, håller på svimma och kände att jag kommer bli medvetlös inom några sekunder. Drack och drack vatten. FAn har aldrig känt det innan, så him konstigt.

Ringde till min supervisor och sa att jag kommer inte klara gå till jobbet för att jag svimmade :(...plus har ont i magen och ont i min visdoms tand...grr
Pratade med kill kompisn Sergio så kom en tjej kompis, sen frågade han om jag ville hänga med dom äta lunch på Boquerian och gick och åt, det var SPONTANT och överaskning=)..som tur att han kom ,shit jag trodde jag skulle skämma ut mig på gatan halv död..
"THERES ALWAYS ANGELS AROUND US!!"
GOTTA BOUNCE TO THE DOCTOR peace & luv Bitches //V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar