tisdag 2 februari 2010

New blog


Tjena!!!,


Ja ha här sitter jag och skaffat ny blogg, för att mitt gamla funkar inte, har mejlat kundservice enligt dom så existerar inte min blogg... =( helt plöstligt, precis vad som har hänt med mitt gamla facebook. Vad är det med mig och internet blogg, facebook och email egentligen nu för tiden!!

Så tråkigt att det ska vara så, precis har 3 år gått här i den staden Barcelona , det enda man kunde läsa är bloggen min och läsa igenom vad som har hänt inom den 3 åren jag haft det.

Jag hoppas att jag kommer ihåg allting i mitt huvud , det gäller att ha bra minne asså...


I min förra blogg


- 3 års minne


- tusen bilder


- music länkar


- nyheter osv...


ja mycket mer än det.... skit samma här har jag en ny, kan inte tro att jag får börja om igen asså..typiskt, först facebook och nu blogg. Ny år, nytt liv, betyder det att jag måste börja om allting från början :( oooh nejj!!!


In english...


" here i am sitting here trying to create a new blog , since the other one doest work anymore, can u believe, first my facebook now my blog. all 3 years history of my life in barcelona is totally gone =(, whats wrong with me , the internet and the facebook and shit, its that mean cos its new year , new life and new beginning, does it mean i have to re-do my blog too?? what a job for me huh. Unbelievable as the only word i can say. 3 years memories, its more than 1000 gb , all the crazy moments i had with my friends, thousands of pictures that i dont have anymore, music link , news gossip and so on..well well i try my best to it this time...!!! "
PS. a picture of pussycat dolls as the A.K.A My fashion & Beauty icon also love there attitude of the lyrics and songs they got !!..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar