onsdag 3 februari 2010

Time goes so fast


tjabba!


Här sitter jag och äter min kaka och choklad och dricker lite tea med mjölk. Chattar lite med folk. Jose frågade mig om jag ska inte hänga med till Bikini, synd at jag inte kan komma ikväll, jag borde inte komma förra veckan så att jag kunde spara det till denna onsdag istället, men Jose kan vara tjatigt ibland hahah, men men är trött själv och har ont i huvudet, ja vad ska man göra...


Just nu tänker jag så mycket alltså, måste leta efter helg eller kvälls jobb, det suger nu förtiden, planera inför sommaren, kanske t.o.m leta efter nytt jobb... I alla fall stolt att jag har sålt försäkringar på jobbet idag=)!! Tjäna extra slant..

Jag har så ont hela kroppen också. Lagade middag...vill ni se ? haha


Det blev kalkon bröst med grönsaker och avocado, istället för ris och pasta..Blev super gott!!
Jag har ätit så mycket , vad är det med mig jag är sugen äta allt hahaha ...Skönt och vara hemma ikväll äntligen hahaha, är så trött på festandet!!!
In english..
sitting here on my "little office " haha in the living room just ate some sweets a kitkat and tea with milk. chatting with people well some ..JOse asked me if i want to come with him to Bikini cos its his birthday today, but too bad i cant come , im tired have headache and all that. I shouldnt went out last week so i save it tonight instead , but well well...i stay at home i need this rest.
Right now theres so many things i am thinking about, i dont know why , i got some moments that i think about life, i got to find weekend job a so indeed really need it for real, thinkin about looking for a new job maybe in the Macintosh " apple" company. But im proud of myself cos today i sold insurances , so i earn little extra money =)
Today made my healthy dinner with turkey breast, avocado and vegetables instead of rice or pasta...since its to late, my dinner time its around 19:00-20:00, but i arrived home around 21.30 and eat dinner at around 22.00 which is normal here in Barcelona, for me its late dude its late!.. Im gonna fix my late, but theres so many temptations such as friends calling you to go to parties so on and so fort...
Well im gonna read som news to see whats goin on in this world...hahaha or maybe fix a bling-bling on my blogg..haha well see what time i go to sleep tonight..
Until then..
" dont worry about the people in your past, theres a reason why they did'nt make it to your future "
Peace & luv Bitches //V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar