lördag 13 februari 2010

My lost shoes..



tja!!


Igår efter jag slutade jobbet på clubben ottozutz, så träffade jag två kill kompisar och sa att förra veckan så tappade jag på gatan ena paret , asså skorna. Jag hade så bråttom för Ruben väntade länge ute och sprang. Kill kompisen sa att han ropade efter mig och sprang med ena handen min skor, ( jag såg ut som en galning där, sa han ) haha och hann inte efter så han la den på gatan och nu är den borta :( va faan, det var mina favvo skor..*snyft*..får köpa ny, hoppas det finns fortfarande på H&M...grrr..





In english..


Lastnight after work in otto i met my two male friends outside as usual and told me " dont lose your feet this time..." hahah , because lastweek saturday i was in a rushed cos Ruben was waiting picking me up and while talking to the boys i drop the partner of my shoes..He told me lastnight that he was running after me with my shoes in his hand and cos i dissappear so quick, he left it there on the corner of the street and now its gone:(...i love that shoes it was my favourite, i hope i find the same one in H&M :(..or else i will buy a new one in Riverisland the pink shoes =).... OK well its just material things, its replaceable...
..

Anyway gotta bounce to meet Mariela at 17:30 to have a drink in Starbucks and to do some stuff...be home at 19.30 max...

Peace & Luv Bitches //V.

1 kommentar:

  1. Haha! Din sko finns kvar på otto zutz fortfarande. Den ska ligga längst upp på hyllan i första baren vid entrén ! =) (om inte ngn har tagit den vill säga...) /// Tina thai

    SvaraRadera