söndag 28 februari 2010

Tough saturday night & lazy sundays



Tjena ,


har suttit hemma orkar ej göra nåt.


Så mycket jobb på otto på lördagar , packat med folk på vippen. Min älskling var där som vanligt med hans kompisar så glömmer man den tuffa jobbet..heheh..


Igår gjorde jag jobbet perfekt . Gick ut från jobbet vid 06.10 alla var ute. Min älskling väntade där ute , då blir man mer slappnad när jag ser honom. Han hade inte bilen med sig den här gången så vi tog taxi tills hans hem , sen körde han hem mig och sovde över några timmar.


Vi lagade, eller jag lagade scramble eggs och bröd med smör , medan han hjälpte mig äta up det . Han tyckte det var konstigt , men det var gott, förutom det sista mackan la han så mycket all around krydda. han åkte hem runt 11. Nästa gång ska jag ta bild på honom när han sover !! hehehe, han är så söööt..Igår var jag lixom tjatigt..han skulle lära mig öppna garage dörren så han kunde köra bilen ut och man måste dra hårt , jag va " baby snälla kan inte du hjälpa mig, jag vill inte förstöra mina lösnaglar.." haha Som tur dom här lösnaglarna håller rätt länge än det brukar vara ...



In english...
saturday night was tough last night, but my baby was there so inspite of the hard work , i keep on thinking and smiling on my face. I rushed out after work and as usual everybody were there, but the first person i saw was my clyde waiting for me aaah so sweet ...he did not have the car this time so we tooked a taxi to his place and then he droved me home and stayed at my flat slept for few hours until like 11. Before we went to bed i made scramble eggs and bread with butter, he think it was strange, but yeah he ate all , the last one he add too much peppar on it ..but he ate it haha..
He is so cute when he is sleeping, next time i will take a picture of him like paparazi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar