tisdag 9 februari 2010

Weed= Mariuana


Waasup!!

Igår kväll hade jag ingenting och göra så jag satt hemma vi alla spridda i vardagsrummet, chattar lite drack redbull coca cola, åt lite smaskigt, medan Patrick min huskamrat spelade ps3 soccer revolution. I alla fall, han rökte maya, och frågade om jag kunde ta ett bloss för skoj skull, eftersom jag har aldrig prövat det, skulle vilja pröva hur det känns. Så jag tog ett bloss, kände inget, lite senare tog jag ännu mer med honom 3-4 bloss, efteråt kände som att mitt huvud är jätte tung, snurrar och fick MINNES BLOCk, jag går till mitt rum och någon pratar med mig efter 5 sec kommer jag inte ihåg va jag sa , vem sa vem , va jag gjorde i mitt rum , varför är jag i vardags rummet helt totalt. Började må illa och la mig på sängen för att vila och kände spy färdig.
Ruben skulle komma eftersom hans laddare gick sönder så har han ingen mobil heller, så vi chattar på msn. Till sist kunde inte han komma vid 1.30 för att han upptagen med pluggande, jag förstår det, men jag blev lite besviken för att "varför ska man börja planera , om man har inte nånsin tänkt att göra det heller ?"...ok skit samma jag var lite sur och loggade ut på msn. Man gör inte sånt, men jag får ge honom en chans till, men om han gör om det om igen hela tiden så är det bye bye!!..Planera aldrig med mig nånting om du har andra planer eller om du verkligen inte kan, för jag förstår och jag är inte svårt att prata med, det viktigaste att du ärlig, och säger att du inte kan komma från början, för att jag gillar INTE att vänta, jag gillar inte någon som planerar men aldrig tänkt och göra det. Såna håller inte länge med mig. ok!! Annars är det ok , för jag förstår...

Hur som helst, jag ändå glad att han inte kom för att jag däckade från 00.00 tills 15.00 idag, om han hade kommit skulle han tro att jag är dum i huvudet lr nåt. Finns alltid skäl av allt ...men JAG SKA ALDRIG PRÖVA RÖKA DEN SKITEN IGEN, FÖRSTÅ MIG INTE FOLK SOM TAR DET VARJE DAG, MAN BLIR BARA TRÖTT , SEG MÅR INTE ALLS BRA AV DET...Jag är så känslig, jag har prövat det och thats it NO MORE !!! hhhaa

in english...

lastnight i had no better things to do, so what i did i went to buy something to drink redbull cokes and ate snacks with my flatmates Patrick playing ps3 soccer revolution.Then he smoked weed mariuana so i asked if i could try, cos i never tried that shit before, i took one blow, felt nothing, took later on 3-4 really deep, then after few seconds, my head was spinning , felt heavy, and i had MEMORY LOST every 5 seconds, i went to my room i cant remember what i did in my room, i cant remember who said who when my flatmates talked to me, i cant remember why im in the kitchen and what and who said who =/, strange feeling. I went to lie to my bed for hours and felt i was going to vomit. I was waiting for Ruben to come at 1.30, finally he could not make it cos he is busy with his study, which i do understand, but WHY ARE YOU EVEN PLANNING TO SEE ME, IF YOU DONT HAVE PLANNED TO START??!. i mean im easy to talk to and i do understand, but dont make plans if u NEVER have plan to start doing it. Cos what i dont like the most is WAITING AND EXPECTING!!..u can do it often , but not sometimes and DIFFINETLY NOT ALWAYS, cos its not about what u say , but its about what u do!! People like that to me, NEVER LAST longer!!!...so remember that..please!!

Anyway i went to bed until 15:00, Patrick told me that it would be back to normal after an hour ?! yeah right for me it took whole day and night to be back on myself again...hahah =)
But atleast i have tried it, and i would never try this shit again!!! i cant understand people who take it everyday, i mean u dont feel better and diffinetly its not good for you..haha, from now on today im gonna quit smoking, drinking alcohol ( maybe often a month) ...

Ok gotta go peace & luv Bitches//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar