lördag 20 februari 2010

PlanS for saturday-sunday


Sitter här och har inte ätit på en hel dag och en halv, hade ingen apetite nu har jag ont i magen, hoppas jag ej får magkatarr..måste ändra på min mat vana. Ibland blir jag bara för lat och laga mat..måste lära mig äta 5 ggr om dan.

Det regnade så mycket igår som tur slutade det efter jobbet på otto. Alltid kul se mina vänner där =)..feels like home to me..
NU sitter jag här lagar kyckling och ris ska äta fett mycket!!
Jag sov från 7-15 och drömnde om att jag var på otto och festade och det var bråk ute..haha

Idag blir det en tuff och samtidigt kul kväl tills imrn=)
Ska gå lägga mig igen runt 18-20 efter jag har vilat maten i magen. OK nu brände jag ena kyckling..ops...

MIna planer lördag idag:
  • Jobba på otto zutz vip lounge från 23-06:00
  • Efter jag har slutat min älskling kommer och plocka upp mig med bilen sen drar mig hem och byta om och hämnta mina grejer=)
  • VI ska åka till deras hus bara jag och han utanför barca 1-2hr härifrån hela dan tills natten=)
  • åker tillbaka midnat för att han pluggar vid 08:00 på morgonen , för mig är det ok för jag jobbar inte förrän 15, men kommer behöva vila..
Så vi får se hur det blir, får ej glömma ta min system camera med mig =)

In english..
Sitting here and making my food to eat chicken and rice, i havent eat since yersterday and i did not have the apetite :/, its very bad i must change my bad habits, i must be back to my old one eating atleast 5times a day..small portions..
It rained alot lastnight, but today its a sunny day=)I went to sleep from 7-15 and dreamed about being in ottozutz to party and was in the bar with my friends and suddenly there was a fight..haha crazy, but i like it when i dream . Dont you know when people dream you sleep much better which i did. But i am goin back to sleep again at 18-20 to get some energy for tonight and tomorrow. It woul be a tough night but at the same time would be so great.

My plans for saturday-sunday:
  • Work from 23-06:00
  • after work my clyde will pick me up at work and drive me home to change and pick up my stuff.
  • then we go away whole day until midnight to there family house 1-2hours from barcelona.
  • Then come home, cos he have studies at 8 in the morning. I want him to really concentrate on it which he is doing. so im glad!!
Will see how my day will be. I never been outside barcelona , so finally he take me away would be great to be away from the city =)...I must bring my system camera..so i tell you more on monday about my weekend and i will take alot of photos you know me paparazi.=)..haha

* NEVER FORGET , NEVER REGRET, TAKE REGRETS AS ONE OF YOUR EXPERIENCE IN YOUR LIFE*

thats for now...luv & peace Bitches //V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar