torsdag 4 februari 2010

Its rainin men...

tjena!!

Sitter och äter min mat, jobb dags igen och det regnar ute =(, men det ska bli fint väder sen hoppas jag. Gäller att sätta på sig bra skor också hahaha...
Som vanligt gick jag och la mig klockan 6:00 kollade på en ass bra film som heter " Sexdrive" den är så bra , skit roligt 3 ungdomar i 18 års åldern...Det inte så "grov" som ni tror pga namnet..hahaha..
OK nu ska jag fortsätta käka min frukost.
Ha det trevlig allihopa,

In english:



Wassup folks, sitting here eating my food, work again and its raining outside you bet!!, but i ve heard that it will be nice weather later on , i hope so!! I must put a good shoes on so i wont get wet.
As usual i went to be at 6 could not sleep and watched the movie called " sexdrive" the best, so funny about three 18 years old its not that nasty as u think it is , but a really good movie that you all must see!!!
Now im going continue eating my breakfast..
Take care & have a great day everybody!!



" Sometimes we must be hurt in order to grow, we must fail in order to know, we must love in order to gain, because some leassons are best learned through pain!! "





Peace & luv Bitches//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar