tisdag 23 februari 2010

Tuesday again



tjena!


Idag har jag inte gjort så mycket, uttråkad på jobbet och irreterad. Alla frågade mig om vi får lön idag, enligt mig så har jag alltid rätt när vi får lönen exact, enligt min horoskop när det gäller ekonomiska så har jag rätt , eller den är alltid rätt. SOm sagt fick lönen idag =)...




Sweethearts: Pratade med min älskling idag på telefonen, han är så söt , jag är så GLAD, går ej förklara..


Gick ner till Sephorar som ligger bredvid jobbet och köpte lite saker...





  1. Make up forever HD concealer


  2. MAke up forever HD rouge ( som precis har kommit ut )


  3. lipgloss av sephora


  4. lösnaglar


  5. design för lösnaglar

Imorgon ska jag pimpa mig to the max, DRESS TO IMPRESS =).. synd att min älskling kan inte hänga med men jag förstår honom :( aja, nästa gång..

Just nu: så pratar jag med en tjej kompis som är modell och har så j*vla snygga bilder, hon vill att jag ska vara med henne och ta bilder wehooo=) det kommer bli fett kul..

In english...

Today havent done that much at work, we got our salary wehooo...and went to sephora to buy some stuff for tomorrow, because its bikni time ..i bought..

  1. Make up forever HD concealer ( make up forever is the best ever make up expensive but worth the price.., super quality and last longer than you need.)
  2. Make up forever rouge
  3. Lipgloss by sephora
  4. fake nails
  5. design for nails

Sweetheart: talked to my clyde today, he is so sweet and i am so happy than never =) Too bad tomorrow at the bikni club he cant come :( but i understand him he have studies at 8 in the morning ...

Right now: Talked to a friend who is a modell and asked me if i want to take a picture with her, OMG!!! its a honour because she is so good and her pics are so beautiful =)..it would be so great..

Now i gotta bounce , going to fix my nails =)...

Goodnight Peace & luv Bitchess//V.




1 kommentar:

  1. nej inget photoshop, utan picasa och pixlr.com:) gratis program på nätet..

    Min mobil är Nokia e71 tror jag det var.. nått sånt.

    Är du halv spansk? kan du spanska?

    SvaraRadera