måndag 8 februari 2010

General Cleaning


Hej!


Det regnar idag hela dan nonstop :(, det skulle nästan ser ut som att det har varit flod här när man går ut och kollar på terrazen....soved hela dan idag tills klockan 16:00, känns fortfarande som att jag har blivit krossad av en elephant, pga jobbat i helgen och har varit uppe hela natten och sovit hela dan. Som tur är att jag är ledigt idag och imorgon från mitt vanliga jobb, med betalt förstås ;)...efter jag vaknade idag har jag städat köket och lite i vardagsrummet sopat och skit. Snart ska jag bara städa mitt rum efter jag har käkat min tonfisk sallad..




In english...


Its raining men today..bad bad weather =(..woked up at almost 16.00, cleaned the kitchen and shits, now im going to clean my room after i have eaten my food *tuna fish sallad*


I still feel like ive been cross by and elephant , but i should be use to it i choose it , i wanted it, im talking about weekend job, its a night life , awake whole night and sleep all day ..haha, well thats me!!Today im free from my normal jobb until tomorrow with paid ofcourse ;)..wehooo so i have time to recover...
OK ive gotta bounce getting started to clean my mess up room...
Peace & Luv //Bitches




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar