lördag 7 maj 2011

..and this was this day where im free to fly like a bird in the sky


Hej! Im back....almost
Har inte pallat blogga det senaste dagarna. Har städat precis lägenheten hjälper svärmor lite. Mycket har hänt det senaste. Igår den
6:e Maj var DEN SISTA DAGEN PÅ JOBBET: Det blev mycket cava, pica-pica mat choklad tårtor osv...Vi fick också våran FINIQUITO ( avgångslön eller vad den nu hette) som var jävligt bra men jag tyckte att jag skulle få mer hahaha så har tillräckligt med pengar behöver inte jobba i 3 år bara njuta , shoppa lite träna och sen plugga förstås. Efter jobbet igår gick jag en kompis på jobbet Therese och hennes kompis make-up artisten och stylist Susu kallar vi henne för att hitta en snygg lipstick som passar mig, med hjälp av henne hittade hon från mac en skit snyg ljusrosa nude. Den satt fin. Hon var verkligen grym kände mig att jag vill också vara som henne hehehe.
Jag köpte en snygg aviator/rayban solglasögon stora som victoria beckham brukar ha! Äntligen hittade den, den satt så jävla snygg, sen en snygg cowboy hat inspired by VB. Vi drog sen direkt till ute servering vid Raval och plöstligt fick vi inte stanna där eftersom alla bord var reserverad. Så vi drog vidare till en annan bar och drack ett par glass, pratade och sen drog vidare till ett annat bar vid joaquin costa som var grym.
Vid 00.00 var det dags för oss andra att dra hem för mig och therese, de andra gick vidare till en bar, club osv..
Det var sorligt och säga hejdå.
När jag kom hem såg jag ett paket som hade kommit , en av klänning som jag beställde från ASOS love it!!..Pojkvännen säger att jag ser ut som en docka ;)..hahah den du!!
Ännu idag kan jag inte tro att
JAG ÄR FRI SOM EN FÅGEL!!!

Hittade en fin GYM FOR GIRLS ONLY äntligen vad jag har letat efter det. SÅ jag ska ditt och fråga lite sen är det bara börja springa och träna utan behöva oroa mig att massa killar ska stirra och prata...I DONT WANT DISTURBANCE och jag hatar gå på gym och inte KAN GÖRA MINA RUTINER så nu har jag hittat MITT GYM då ska jag köra hårt!.

Nästa vecka har jag massa att göra bla BESTÄLLA min MACBOOK PRO 15 och sen leta efter nya system kamera för här ska jag fotas på allvar. PS: SOM INGEN VET BOR JAG NU HOS MIN POJKVÄN OCH MIN SVÄRMOR =)!!!LITEN FAMILJ OCH HANS MORMOR SÅ KLART..!! Det blev ingen egen lägenhet istället tar jag det nästa gång jag har skaffat jobb och blir klar med studerande. Hatar tänker på ekonomi...uschhh
Lägger lite bilder från de senaste händelse...lol..och shopping..

SISTA TITT PÅ KONTORET DÄR JAG JOBBAR huhuhuh 3 år har jag jobbat här!
CITIBANK SVERIGE!











Efter final countdown så hände det här igår sista dagen!!

...och så bilder från shoppingen




Ersatte min gamla vardags väska som håller på gå sönder. Älskar stora väskor det ändrar hela stilen =)..


Mac creme cup ACO mitt första lipstick hahaha




..och här har ni mitt nya solglasögon i min storlek som är större än rayban..
och den kända som inspirerar mig när det gäller mode och solglasögon är VICTORIA BECKHAM förstås..älskar hennes brillor kollection!




lite närmare bild..

Nu ska vi käka lax och potatis gööttt!!=)

Hade bra så länge , one love //V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar