torsdag 19 maj 2011

THE DAY IS OVER AND TOMORROW IS A NEW DAY

Kom nyss hem såg att min dator var på grrr!! Jag har sagt till Rubén att lånar man min mac dator ska han alltid stänga den och lägga inne i väskan, aja får nog påminna honom hur mycket datorn kostat mig så att han också tar hand om den som sitt eget liv.. I allafall var på middag med Emma. Det blev sushi with my sushi friend hehhe. Det var trevlig. Sen gick vi en runda efter maten och såg att det var massa ungdomar på plaza catalunya och demonstrerar. Fick ett samtal från min kära pojkvän när jag var i taxin och sa att han är där och demostrerar. I allafall som tur att han är på väg hem och inte valt vara där hela natten.
Det här landet är full med demonstrering varje månad.

TOMORROW: Tänkte jag och pojkvännen gå till stan och shoppa mina party shoes och köpa digital camera. Märker att vi har "missat" rätt så många händelser utan egen camera. Så nu ska det inte hända igen. Det skillnad när man ser bilder på moments man har gjort tillsammans eller med vänner.

SAY GOOD NIGHT AND BE THANKFUL FOR TODAY. TOMORROW IS A NEW DAY!!

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar