fredag 13 maj 2011

Upp igen



Tänkte blogga idag men sen var bloggen nere hela dagen. Idag fyller min lillebror 18 År , grattis till han =). Synd att jag inte är där. Mina päron kommer hit den 6-10 Juni så det kommer bli så kul att träffa dom. Får be dom ta med sig massa goda saker till mig wehooo!!
Det senaste 4 timmarna har jag kollat på desperate housewives passa på när jag har tid . Men jag hinner aldrig ikapp kolla på hela säsongen. Jag är på säsong 3 och det är 7 säsonger.
Som ni har märkt har jag spenderat min tid hemma mest av tiden den här veckan. Det kan nog bero på att mina vänner jobbar, pojkvännen pluggar och plus jag har en ny dator. Förhopsningvis kan jag gå till stranden nästa vecka måste bara hitta en ny bikini till mig.
Nu ska jag fortsätta kolla på DH =)

One love, V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar