söndag 15 maj 2011

Profile

Har ändrat min profil bild fast den blev väldigt liten konstigt nog.

God middag säger jag...har ni alla sovit gött? Inte jag, det senaste nätter hade jag svårt att sova eller rättare sagt jag kan inte sova tidigast 3 , sover jag tidigare är det kört för mig. Det värsta jag vet är att tvinga mig själv somna. För sen sover jag tills 13.00 och får ont i huvudet. Plus det kliade från sängen också men nu har jag bytt täcken..
Helt underbar väder idag från den regniga natt som tur det. Denna veckan är det ärendet som gäller gå till stan fram och tillbaka. Önskar få det gjort så fort så möjligt.
Sen har vi grannar som sätter på hög musik på radion och ibland sjunger karaoke =/...typ 11 på morgonen.
Denna veckan kommer min humör svängning vara upp och ner det för att det är min lingon vecka..damn!!
Är det någon som vet om man kan läsa körkort boken på nätet? Tänkte uppvärma mig lite innan jag åker till Sverige och lånar en av mina bröders körkort bok..Im so excited!!

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar