tisdag 17 maj 2011

Yes! shopping is girls best therapy


Mina 10 valda ögonskugga färger..
Just all the good qualities my dear.
MAKE UP FOREVER IS THE SHIT!!!

Idag hade och har jag så ont i huvudet. Blev uttråkad hemma och var tvungen att göra nånting. Eftersom alla mina vänner är typ inte här i Barcelona längre och de kvar som jag "umgås" jobbar. Eftersom jag inte gör nånting om dagarna blir jag lätt uttråkad.
Gick runt till stan själv och besökte min favorit affär Sephora handlade "lite" smink som jag har alltid velat ha tex. Ögonskuggor från make up forever. Köpte inte alla färger för att jag använder inte så mycket ögon skugga heller plus att jag måste öva med det.

Har köpt I.D bare minerals foundation och rouge eftersom jag har hört det flera gånger att den är bra specielt nu när det är sommar kan vara bra ha "less is more". Köpte inte hela i.d bare minerals paketet dock behöver jag inte det.

2 nya lösögon fransar från make up forever för vardag och ansikts kräm , vatten osv..Nu slipper jag tvätta med handtvål...ehh öööh yes jag gör det eftersom jag bryr mig inte så mycket, men det sägs att det inte är bra tvätta med handtvål.

Köpte smink borste också till liquid foundation, eyeliner, ögonbryn och concealer. Vad jag hade glömnt var att köpa ögonskugga borste ..

Smink märke som jag använder är only thebest girlfriends och det är inget annat än MAKE UP FOREVER HD foundation, HD mineral puder, eyeliner etc..Precis som deras logo HD-NOT RETOUCH specielt på bilderna.





One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar