onsdag 25 maj 2011

What doesnt kill me it only makes me stronger

Ser ni hur fin och mörk min hy har blivit =)
Använde lite i.d bare minerals över ansiktet...

Idag blev det ingen strand och sol eftersom jag har bränt mitt ansikte av solen. Nu är den mycket bättre och den röda förvandlas till en fin sol bränna istället =). Ska aldrig ta sol olja Hawaii på ansiktet nästa gång. Jag var så desperat att bli mörk på en dag. Det här sol bränna har bara hänt mig 2 gånger det senaste 4 året. Nu har jag lärt mig av min läxa mitt ansikte igår var röd som en tomat. Fick lägga vinäger på ansiktet med bomull och sen tvättade jag av den och la aloe vera gel som ska dämpa brännan och "smärtan".

Nu ska jag ta 3 timmar och plugga spanska online.

Vi hörs
One love,
V...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar