söndag 22 maj 2011

Theres always reasons for everything


Hann inte blogga idag var lixom lite lat hela dan.

IGÅR: Ja vad hände igår? Var hemma tills 00.30 fixade mig hemma medan jag väntade på Rubén som var på en bday party som sagt. När han kom drog vi härifrån och tog ett taxi för att dricka ute på en park. Efter 5 minuter change plan hans vänner skippar drinkande på parken och går in direkt till otto istället, jaha eftersom vi bar med oss en påse med drink gömnde vi den och gick till en bar bredvid otto för att dricka. Vid 02.00 kom Raul Rubéns kompis som fyllde år och ville med oss till otto efter 2 minuter kom Mariela med Jonathan och sen kom Therese som vi väntade på .
Gick till otto och plöstligt ville dom inte släppa in Rubén antagligen var det en vakt som såg honom slåss för 3-4 veckor sen då jag var packat. Så change tha plan. Mariela kom in till otto så fick inte umgås med henne =(. Vi bestämnde oss att ta taxi till catwalk istället.

Det var super bra musik på catwalk nästan som min ipod musik ( ni kan tänka er ;) ) , musiken som otto brukar spela men nu har dom tydligen bytt hiphop musik som man inte kan sjunga till.. eller dansa=/. Vi dansade och hade kul sen drog vi hem kl 04.30 och tog taxi först till Therese sen hem. Kom på att vi glömnde flaska CASIQUE MED EN HEL FLASKA MED COCA-COLA som vi gömnde...men men..

Som sagt jag hade planerat stor igår för länge sen . För det första skulle min bästa vän Daria komma hit och sen andra vänner som skulle vara med och hyra vippen, men theres reasons for everything varför det inte blev så. Som tur skippade vi vippen och allt annat. Kom inte min pojkvän in går jag inte in heller. Fan han slog en ass full kille som störde mig och hans näsa blödde..Men i alla fall vi har bestämnt oss att vi aldrig går till otto längre , det slut med det!..
Vi var på en bar som var väldigt trevlig bredvid otto. Drack baileys för första gången and i love it!!

Min älskling med sin Ron and coke

beställde en daquiri och fick detta, förmodligen har jag glömnt att säga STRAWBERRY DAQUIRI!!!

Kompisen Therese

my love


Nu är det DESPERATE HOUSEWIVE TIME!!!

One love,
V...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar